Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2008 16:06 - Гент
Автор: doichin Категория: Туризъм   
Прочетен: 4594 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 30.06.2008 14:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image


Малко снимки снимани с малкия ми апарат в малък град. Все по-голямо удоволствие намирам в малките неща. Това което ме мъчи в София - трафик и начумерени лица мога да го намеря вече във всеки голям град. Все по трудно обаче погледа и обектива ми намират покой в тези градове. Гент е едно невероятно бижу. Тръгнах с голямо нежелание, като очаквах да видя просто един умален и понапудрен вариант на Брюксел - нещо, което дори доброто ми възпитание не би позволило да харесам. Изненадата ми беше голяма. Тук има впечатляващи сгради, както и достатъчно пространство, за да можеш да им се насладиш. Цветя, река, млади ведри хора и пенсионерски двойки в туристическо настроение. Въпреки че минахме през информационния център за карта, тя не ни потрябва защото центъра е обходим и най-вече обснимаем в рамките на един мързелив следобед. Все по слаб интерес проявявам към имената, историята и функциите на различните сгради. Достатъчна е радостта че са там, при това с напредването на деня стават и приятно осветени за снимки. Единствено изключение прави замъкът на Болдуин, в който се заговаряме с разпоредителката. Питаме я за табелката на която били описани лобните им места. Според Емо с който обикаляме градчето, в списъка липсвало само едно място - България. Табелката обаче била свалена преди година. Освен това, поправя ни възрастната дама от замъка, те не са били крале. Имало е един крал Болдуин, но това било много по-късно. Той нямал нищо общо с рицарите и умрял в португалски морски курорт. А в замъка традиционно никой не живеел. Ползвали го за укрепление. Живеели в града защото в него било много студено от камъните.

В Белгия сме и решавам да пия една местна бира.  Draak Gulden. Всъщност две. Главата ми се замая приятно. Местната бира е 10,5 градуса.

Като за първи по-голям проект с джобен апарат снимките се получиха прилично. Слънцето и цветовете са си по местата. Още ми е притeснено да снимам хора по улиците, а затова си купих малък, небиещ на очи апарат. По-натам.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eien - Споделям впечатленията Ви - още пазя спомена от този приятен,
20.06.2008 18:15
идиличен град! Снимката е прекрасна!
цитирай
2. анонимен - с малък апарат
18.07.2008 22:13
Какъв малък апарат?Значи ли и евтин?Щото се оказа ,че съм си платил изрядно парното и се сдобих неочаквано с 200(двеста) лв.Толкоз!Избрах си някои модели фотоапарати,но мой приятел ми казва,че такива апарати въобще не струват.Да но аз съм пенсионер и то от сиромасите...
цитирай
3. doichin - Апарат за около 200
19.07.2008 22:39
За съжаление не ефтин, макар че го купих от интернет през Япония - japanka.com. Там има няколко хубави апаратчета, като fuji 100fd, които са по ефтини, но пак са доста над 200. Бих ви препоръчал да изчакате с покупката защото на този етап наистина не се сещам за хубав апарат за около 200. Другиятвариант е да потърсите нещо 2ра ръка. Понякога излизат доста хубави предложения, като мегапикселите зума и т.н. параметри не са най-важното. Просто потърсете информация в интернет от хора ползвали апарата, преди да купите каквото и да е. Например dpreview.com. Дори да не знаете английски там апаратите са оценени със звезди по различни параметри.

Поздрави и успех,
Дойчин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doichin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 143331
Постинги: 62
Коментари: 35
Гласове: 184
Архив