Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2007 10:11 - "За къде пътувате?" - попитах таксиметровия шофьор
Автор: doichin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 810 Коментари: 0 Гласове:
0



imageТова лято такситата полудяха. Дъжда и после жегите ги направиха толлкова търсена стока, че техните водачи смело забравиха и последните остатъци професионална етика и запретнаха ръкави да доят щастливата си звезда. Мен лично вече ми писна да не ме качват защото били в друга посока. Проблема трябва да има рационално решение. Аз се сещам за две:

1. Когато спрете кола я питайте за къде е. Така ще знаете коя е вашата без да чувате думичката "не". Една лоша дума според мойте нервни окончания.

2. Може дестинациите им да се обявяват на светещи табла, от тези дето си ги закачат на покривите за да рекламират това и онова. Това е по добър подход, доколкото въобще спестява необходимостта от разговор с хора които са излезли по скоро за да си нахранят егото с вашето отколкото да вършат работата за която са боядисали колите си в жълто.

Малко позагубил вяра в дисциплиниращия ефект на свободния пазар все пак не спирам да се надявам и на трети вариант. Този град ще отиде на почивка през лятото. Тези хора ще се изненадат от липсата на логика в липсата на пари. Е ако това не ги направи лоши и псуващи, току виж ги подсети за връзката между доброто отношение към собствената си професия и клиенти и парите :).


Тагове:   шофьор,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: doichin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 143236
Постинги: 62
Коментари: 35
Гласове: 184
Архив