Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2008 10:41 - V.A. Beweine dein maedel и 2008-ма засега
Автор: doichin Категория: Музика   
Прочетен: 1415 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.04.2008 10:44


image От началото на годината не съм пускал никакви коментари на нови албуми. Просто исках нещо да ме грабне и едва след това да го напиша. Оставам си неграбнат засега въпреки че ми излезнаха мазоли на ушите от слушане на 2008-ми тави. 

Готик: Може би най-грубо добрият вкус погазиха Die Form с една боза, която след две години грижливо криене изляха в нещастните ми уши. Става въпрос за опита им да свирят Бах на сцена в някаква недоклатен нео-класически обков, който дори не ме кара да си спомням с носталгия ранните години на готика с театрални женски вокали и кадифяни дипли. В интерес на истината Sub Rosa на Mirabilis почти го постигна, но не дотам че да се напъна да да наппиша нещо хубаво. 

EBM: Новият :Wumpscut: е донякъде приятна изненада. Руди Рацингер явно е подписал анекс към договора си с дявола - пакет от още няколко хита и може би приятни албума преди вечния огън да погълне душата му. Все пак е тъжно, защото всичко се случва на добрата стара и уморена територия на олд скул EBM-a. Бих препоръчал на всеки да спре в интереса си към Руди до Evoke - албума в който вече беше посято семето на бъдещ пълен провал, но парадоксално и едно от най-хубавите неща които са правили. Разбира се струва си да споменем и 4-те CD-та Dwarf Carving, които събират промо версии на стари неща пускани като DJ Dwarf за подгряване на рилизи на :Wumpscut: през годините - мили кавъри на бетон диско химни. 

Нойз: Струва си да се спомене и новият Dive - Behind the Sun, който е мило комбиниран в лимитед рилиз от 3 диска със стари неща и концерти. Донякъде е криво че разликата с новия материал, макар и пуснат след 18 години не е очевидна до степен да оправдае разходката във времето.

Нео-фолк или Beweine dein maedel: Това е компилация от три CD-R-a, която наистина впечатлява. Посветена е на всички умрели през войните жени. Нещата седят доста по-вдясно от добрия вкус, но ако се абстрахираме от този неприятен факт, тъжно валиден за цялата нео-фолк сцена, албума доказва жизнеността й по безспорен начин. Стилистичния диапазон е огромен - нео-фолк, индъстриал, нойз, маршъл, и т.н., но и най-малкото общо кратно е там при това не само в идеологическо, но и в музикално отношение. Нещата са мощни, мрачни и пълни с енергия. Не от хубавата енергия, но ако този факт ме притесняваше сигурно щях да съм активен само в меренге форумите.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: doichin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 143253
Постинги: 62
Коментари: 35
Гласове: 184
Архив