Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2007 15:08 - Ludovico Einaudi - Divenire (2006)
Автор: doichin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1174 Коментари: 2 Гласове:
0



image


От известно време, парче по парче, се опитвам да си сглобя мнение за този италиански композитор и изпълнител. От една страна е доста захаросан и комерсиално успешен. От друга, макар и лишен от дисциплината, която сме свикнали да чуваме в модерната минималистична музика, определено има залитания в тази посока. При такава комбинация очакването е, че ще залитне в едната от двете посоки, но албум след албум (разбира се с променлив успех на ниво отделни композиции) той не го прави по един почти изнервящ желанието ми да класифицирам начин. С Divenire нещата поне за мен вече са ясни. Той просто няма да се определи като сериозен или несериозен музикант а ще остане да виси по средата. При това успявайки в процеса да изработи нещо като собствен стил, което да му позволи тази акробатика. Аз пък ще си позволя най-накрая да спра да се напрягам и да си призная, че ми харесва. Самият албум също е впечатляващ.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. isis - Le Onde
05.12.2007 18:57
единственият му албум, който съм слушала. Заплени ме! Такова спокойствие на душата носи, че е трудно да се опише! Парче след парче - все едно слушаш една умело разказана история...
цитирай
2. doichin - Всъщност Le Onde беше първият ал...
05.12.2007 22:56
Всъщност Le Onde беше първият албум, който чух и ме запали да търся другите му неща. Наистина впечатляващ :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doichin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 143244
Постинги: 62
Коментари: 35
Гласове: 184
Архив