Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2010 09:48 - Cimetiеre du Pеre Lachaise
Автор: doichin Категория: Изкуство   
Прочетен: 1482 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.03.2010 09:57


imageВинаги съм мислил, че Pиre Lachaise се намира някъде между Перла 5 и Перла 7. Неграмотността ми и факта, че не съм снимал отдавна не успяха да ме спънат. Снимките са супер! Най-вече заради времето, което услужливо, тъжно и гробищно капеше. Груфти ерата мина, а за почитателите на Джим Морисън - гроба не е кой знае колко впечатляващ. Все пак препоръчвам на всеки, който се окаже за няколко дена в Париж да отдели час/час и половина за разглеждане. Тук на квадратен метър има повече паметници отколкото където и да е в града. + атмосфера.


















Тагове:   Париж,   гробище,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: doichin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 143293
Постинги: 62
Коментари: 35
Гласове: 184
Архив